well that's me



Maja, 24 let(téměř), bydliště Malmö, zadaná, milující design, kreslení, hudbu, módu, longboarding, švédský jazyk, footbag a jednoho blonďáka.

Tak bych se asi dala charakterizovat pro ty, kteří mě neznají.
 Mé modřiny, odřeniny a prázdné lahve od piva mi říkají ( a hlavně mi rozumí), že se nemohu zařadit mezi druh něžných a křehkých dívek. Na holčičí dýchánky si bohužel taky zrovna moc nepotrpím...
Tento blog jsem si založila jako jako upomínku vytrvat ve všem, co jsem započala.
Objevovat se tu budou ve velké míře všemožné šílenosti z mého švédofilního života, které se vám budu snažit zprostředkovat touto blogovou sférou.

Tímto zdravím svou milovanou sestru, jejího muže a toho nejroztomilejšího synovce na světě, kterého vidím vyrůstat jen z fotek..:( Teď můžete pozorovat jak rostu prozměnu zase já :))

No comments:

Post a Comment